שערים חשמליים מעוצבים

הזמנה אישית מאפשרת עיצוב של שערים חשמליים לחניה או לעסק. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמבצעים את ההזמנה ולהקפיד על עיצוב שכולל התייחסות לסוג המנוע, לגודל השער ולחומרי הגלם שבהם משתמשים.

הזמן עכשיו שער חשמלי מעוצב לחניה במחיר מבצע!

שער חשמלי מעוצב מספק מגוון רחב של יתרונות. הוא מתאים לחניה בבתים פרטיים ולמשרדים, אפשר לשלב אותו בכניסה לחניונים של בנייני מגורים והוא משמש גם לאבטחת מוסדות ציבור. המנגנון החשמלי של השער מקל על התפעול ומאפשר פתיחה וסגירה עם שלט רחוק. השערים מותקנים על ידי אנשי מקצוע וכיום הם גם מעוצבים ברמה גבוהה. העיצוב משלב בין היתרונות האסתטיים והפונקציונאליים של השער והוא הופך אותו לחלק בלתי נפרד מהמבנה.

את העיצוב מבצעים על ידי הזמנה אישית של שערים חשמליים מעוצבים. בעת הזמנה מן הסוג הזה יש מספר כללי מפתח שאליהם חשוב להתייחס:

א. סוג המנוע והמנגנון - מערכות שינוע קובעות את היעילות של השער ואת עמידותו לאורך זמן. השער יכול לנוע במספר אופנים ולכן חשוב לבחור היטב את סוג המנוע.

מבחינת סוגי מנועים, חברות מקצועיות מעמידות לרשות הלקוח את מיטב המוצרים כדי להבטיח התאמה לשער. המנועים הנפוצים הם הידראולי ומכני ויש הבדלים גם בין מנועים תעשייתיים וביתיים. התאמה לא נכונה של המנוע תגרום לבזבוז אנרגיה ולשחיקה מוגברת.

ב. גודל השער - השער חייב להתאים לגודל הכניסה והמפתח על מנת להצליח לנצל את היתרונות האסתטיים. בעת הזמנה אישית של שערים חשמליים מעוצבים יש לוודא שהעיצוב לא מקטין או מגדיל אותו יותר מדי. אפשר למדוד בצורה מדויקת את הכניסה לחניה, להחליט על עיצוב ספציפי ולאחר מכן לבצע התאמות ושינויים.

ג. חומרי גלם - שערים מעוצבים מיוצרים ממגוון רחב של חומרי גלם. ניתן לעצב את השער עם אלומיניום, מתכת, ברזל או בשילוב עץ וזכוכית. האלמנטים הדקורטיביים קובעים את האופי של השער ואת העיצוב שלו. יש להם תפקיד בהזמנה אישית של שערים חשמליים מעוצבים ובהתאמתם לצרכי הלקוח.

איפה מזמינים שערים חשמליים מעוצבים?

כדאי לקבל המלצות על חברות שעוסקות בתחום של ייצור שערים חשמליים מעוצבים ולהשוות בין סוגי מנועים ומנגנוני שינוע. יש לוודא התאמה של השער לגודל החנייה ולבדוק עמידה בסטנדרטים מחמירים של בטיחות ובקרת איכות. אפשר להתרשם מקטלוג דוגמאות של שערים חשמליים שונים או לשאוב השראה מחניות קיימות.

 
שער מעוצב חשמלי

המטרה העיקרית של השער היא למנוע כניסה לא מבוקרת לחניה ושטח פרטי. בעזרת העיצוב ניתן להעניק לשער ערך מוסף ולשדרג את המבנה. אפשרות אחת היא להתקין מערכת שינוע כדי לגרום לשער לזוז הצידה על גבי מסילות, בעוד אפשרות שנייה היא ליצור מצב שבו השער נפתח פנימה או החוצה.

השער גם יכול להיפתח כלפי מעלה כיחידה אחת או כפנלים שנגללים. כל אחד מסוגי הפתיחות דורש מערכת שינוע אחרת שתתאים לשער מבחינת משקל ומפרט טכני.