מחסום חניה חשמלי

מחסום חניה חשמלי מחיר זול במדינה תמצאו רק בפורטל השערים. אז אם אתם מחפשים אחר מחסום חניה אישי או מחסום חניה סולארי, אנחנו כאן על מנת לתת לכם מחיר הוגן ושפוי. הזמן כעת שירותי תיקון או התקנה של מחסום חניה חשמלי וקבל את המוצר האיכותי והזול ביותר.

למה צריך בכלל מחסום חניה חשמלי?

בלא מעט חניונים בארץ וכן במתחמי חניה פרטיים, יש כיום צורך הולך וגובר בהתקנה של מחסומים לחניה. אבל מדוע בעצם יש בכך צורך? מהם היתרונות בהתקנה של מחסום חניה אוטומטי? כיצד המחסומים הללו יכולים לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר, וכיצד הם עוזרים אף לשמור על החוק והסדר? אכן, מה שנראה בהתחלה כמו מתקן בסיסי מאד (לעתים מדובר על עמוד חניה חשמלי בלבד או על מחסום זרוע פשוט) - הוא בעל השלכות ענקיות על החיים שלנו! אז איך זה בא לידי ביטוי?

כל המטרות שנשיג עם מחסום חניה איש

+ בקרת כניסה למתחם - קודם כל, בלא מעט מתחמים מותקן מחסום חניה חשמלי, על מנת שיהיה ניתן לבצע בקרת כניסה למי שמבקש להיכנס לתוך המקום. יש לזכור שיש כיום מתחמים רגישים מבחינה ביטחונית, אשר הגישה אליהם איננה מותרת בהכרח לכל אדם, ובעזרת מחסום חניה איכותי, אפשר לעצור את הרכבים בכניסה, ולדאוג שהם יעברו בדיקה. שימו לב שזה אף לא בהכרח בכניסה רק למתחם בטחוני. גם בכניסה למתחם ציבורי גדול נוכל למצוא את המחסומים הללו - וכך אפשר לדאוג שאין ניסיון למפגע בטחוני או פלילי במקום. בקיצור - זה מאפשר להקים עמדת בידוק איכותית וטובה יותר.

+ בקרת יציאה לחניונים בתשלום - עוד סיבה טובה להתקנה של מחסומים לחניה, נוגעת בעיקר לחניונים הציבוריים בתשלום. הבקרה כאן מתבצעת בעיקר ביציאה. כלומר - על הנהג לשלם בטרם הוא יוצא מהחניון. איך אוכפים זאת? לרוב כמובן בעזרת מחסום חניה איכותי. כל עוד הנהג לא משלם, המחסום לא ייפתח. ברגע שהנהג משלם, למערכת המערכת מודעת לכך ומאפשרת לו גישה ליציאה - לרוב על פי זיהוי וצילום של לוחית הרישוי שלו עוד בכניסה שלו לחניון. במצב כזה, בעזרת מחסום חניה אוטומטי, אפשר להיות בטוחים שרק נהגים ששילמו כפי שצריך, באמת יוכלו לעשות שימוש בחניון. כך החניון עוזר לנו לשמור על הסדר במקום, וגם לתפעל את העסק.

+ שמירת מקום חניה ספציפי - כאן הכוונה היא אל מחסום חניה שעוזר לזמור על מקומות חניה פרטיים בחניונים פרטיים או בשטח שהופקע לכך ברחוב. לרוב מדובר על עמודי החניה שיוצאים מתוך הכביש. לא תמיד זה יהיה בהכרח מחסום חניה חשמלי, אלא לעתים הוא ידני עם מנעול, על אף שיש כמובן גם מחסומים כאלו שהם חשמליים ואוטומטיים. הרעיון כאן הוא פשוט למדי - על מנת שמקום החניה הפרטי באמת יישמר עבורכם ולא יופקע ע"י גורם אחר, אתם פותחים ומרימים את העמוד כלפי מעלה ונועלים אותו, וכל ניסיון לתפוס את החניה ייגמר במכה קשה מאד לרכב. רק אתם כמובן מצוידים במנגנון המתאים (מפתח או שלט רחוק) שפותח את הנעילה של העמוד ומוריד אותו כלפי מטה.

מחסום חניה סולארי אישי, הוא מה שאתה צריך.

לסיכום, יש היום לא מעט סיבות מצוינות להתקנה של מחסומים לחניה - כשלכל סוג של מחסום, יש סיבה אחרת משלו, צור קשר כעת עמנו וקבל שירות אדיב ומקצועי מטעם פורטל השערים - הטובים במדינה בכל הנוגע אל מחסום חשמלי
וכמובן שבמחיר מוזל ומשתלם במיוחד.
מחסום חניה חשמלי