שערים חשמליים במרכז

השערים החשמליים של היום הם ממש לא כמו השערים החשמליים שהיו בעבר. השערים של היום בטוחים הרבה יותר, הם עומדים בתווי תקן מחמירים והם מבטיחים לנו הגנה מלאה וביטחון מלא בכל מקום בו אנחנו מתקינים אותם.

שערים חשמליים במרכז אין להם ממש יחסי ציבור טובים. רבים עדיין זוכרים מאוד שלא לטובה את השערים החשמליים אשר פגעו אנושות בילדים ששיחקו עם השערים או שסתם נתקעו בהם ונפגעו. בתקופה אשר בה אירעו כמה וכמה אסונות בעקבות אותם השערים, החלו רבים להחרים את השערים הללו ופשוט נמנעו מלהתקין אותם. אך השערים של היום כבר שונים לגמרי. הם בטוחים לגמרי הם בטיחותיים לגמרי ומבטיחים לנו את ההגנה המלאה בכל מקום ולכל מטרה.

שערים חשמליים – למה זה כל כך טוב?

אז הבנו כי מהבחינה הבטיחותית אנחנו ממש לא צריכים לדאוג ואנחנו בהחלט יכולים להיות רגועים כי השערים הללו לא יפגעו בנו חלילה וכי לא יקרה כל פגע או אסון בעקבות השימוש בשערים החשמליים הללו. אך מלבד זאת, כדאי מאוד לדעת ולהכיר את היתרונות של השערים החשמליים על מנת שנדע לבחור בהם ולעשות בהם שימוש במקרים אשר בם הם אלו עשויים לתרום לנו רבות מכמה וכמה בחינות כפי שנפרט להלן.

שערים חשמליים – שערים שחוסכים כוח אדם

כאשר שערים חשמליים תופסים את מקומם של השערים הידניים, בכל מקום שלא יהיה. בין אם זה בחניה של הבית ובין אם זה השער של הבית בעצמו. גם כאשר מדובר בשערים במקומות ציבוריים כמו שערים של בתי ספר או גני ילדים וכדומה. בכל אותם מקומות חוסכים השערים בכוח אדם. היות ועד כה, דרשו השערים הללו את האדם שיבוא באופן פיזי לפתוח או לסגור את השער עבור כל מי שהגיע למתחם. ברור שמדובר בטרחה יתירה ולמעשה מצריך הדבר את העסקת כוח האדם המוגבר לצורך כך.

האפשרות של שער חשמלי אשר ניתן לפתוח אותו ולשלוט עליו גם ממרחק, חוסך את כל הבלגן של ההגעה הפיזית אל השער בכל פעם על מנת לפתוח או לסגור את השער.

מעגל סגור שמשלים את המעגל

בדרך כלל ישנו גם המעגל הסגור של הווידאו אשר מאפשר למזכירה או לאדם שיושב ושולט על השער, לראות מי זה שעומד בחוץ והאם ניתן להכניס אותו או לא אל המתחם. כלומר, התוצאה של המעגל החשמלי היא חיסכון משמעותי בכוח אדם תוך שליטה טובה יותר על כל המקום.

אנחנו גם חוסכים במשרה של השומר שיושב בשער ובוחן את כל המבקש להיכנס למתחם כמו כן אין לנו את הצורך בגישה פיזית אל השער על מנת לפתוח ולסגור באמצעים מכניים.

רוצים ליהנות מהגנה טובה יותר בבית, בחניה, בבית הספר או בגן הילדים? התקינו שער חשמלי!