דלתות מוסך חשמליות

מחפש אחר דלתות מוסך חשמליות או ידניות? אנחנו כאן על מנת לספק לך דלת מוסך חשמלית או דלת מוסך פנלים, והכל עם מחירים ללא תחרות, אז צור קשר כעת עם הפורטל וקבל מחירים זולים ומשתלמים.

למה צריך דלת מוסך חשמלית?

לא מעט מהישראלים אשר יש להם עמוד חניה פרטית בבית צמוד קרקע, בוחרים כיום להתקין דלתות מוסך חשמליות בחניות הללו. מה שבעבר היה מזוהה בעיקר עם המראה של שכונת פרברים אמריקאית - הפך להיות נוף נפוץ הרבה יותר בשכונות הישראליות. אז למה באמת צריך דלת מוסך לחניה? כיצד דלת מוסך דווקא היא, מכל הדלתות האחרות ומכל שערים - הפכה להיות הדלת הנפוצה ביותר בכל מה שקשור למנגנון פתיחה ונעלה של חניונים פרטיים? ומה חשוב לדעת על הדלתות הללו? בואו ונבחן את הדגמים הללו לעומק ונבין את תפקידם.

להכיר מקרוב - דלתות מוסך חשמליות

+ בגלל המיגון - קודם כל, יש צורך ברור בהתקנה של דלת מוסך לחניה, פשוט כי זו הדלת שיכולה לספק את המיגון הטוב ביותר עבור החניה הפרטית שלכם. אל תשכחו שבתוך החניה נמצא הרכב שלכם, ולעתים קרובות אתם גם משתמשים בה בתור מחסן. חבל שפורץ או גנב יגיעו למקום, ירוקנו את המחסן וכמובן ישדדו את הרכב שלכם. במקום זה, אתם שמים מחסום ברור מאד של דלת מוסך פנלים. את הדלתות הללו קשה מאד לפרוץ, בוודאי מבלי לעורר תשומת לב. אתם אף יכולים לחבר את הדלתות הללו אל ממערכות אזעקה מיוחדות, וכך לשים עוד חומה שתקשה מאד על הפריצה. כך או כך - מדובר על פתרון מיגון חשוב מאד, שמאפשר לכם גם לקבל פוליסת ביטוח טובה יותר עבור הרכב שלכם ועבור תכולת החניון.

+ בגלל המנגנון האוטומטי - עוד סיבה לכך שכדאי לשקול התקנה של דלתות מוסך פנלים עבור החניה שלכם, הוא המנגנון האוטומטי שפועל יחד עם הדלתות הללו. את דלתות המוסך אתם לא פותחים באופן ידני, אלא באופן אוטומטי בדומה לשערים אוטומטיים. בעבר, הדלתות הללו היו ניתנות לפתיחה בעיקר מתוך החניה, או בעזרת כפתור מיוחד שהיה צמוד לדלת. כיום לעומת זאת המצב הוא שונה לגמרי. ניתן למשל להתקין קודן מיוחד ליד הדלת, ואז להקיש עליו כדי שהדלת תיפתח. דרך אחרת, נוחה יותר, היא כמובן של פתיחה מרחוק. אתם מקבלים שלט רחוק מיוחד, וכשאתם מתקרבים למשל עם הרכב ישירות אל החניה - אתם יכולים ללחוץ על הכפתור בשלת, ואז הדלת מתרוממת כלפי מעלה ונפתחת ואתם יכולים להיכנס בקלות. ניתן אף ליצור חיבור בין הטלפון הסלולרי לשכם לבין דלת מוסך, על מנת שבהקשה על קוד מסוים מהטלפון - הדלת תיפתח.

+ כי זה תורם לעיצוב - אל תשכחו שאתם יכולים להזמין דלתות מוסך חשמליות בכל עיצוב שרק תרצו. מי שרוצה למשל דלת מוסך חשמלית שתשלב צבעים שונים, יכול בהחלט לעשות זאת, ובכך להיפטר מהמראה המתכתי הרגיל. שימו לב שיש אלמנטים שידרשו שינוי במנגנון הפתיחה של הדלת. זכוכית או עץ למשל - יחייבו שהדלת תיפתח כלפי פנים או חוץ, ולא כלפי מעלה.

הצורך שיש בהתקנת דלתות מוסך פנלים

אחרי שסקרנו את כל הסיבות להתקנה של דלתות מוסך פנלים וגם חשמלית, אנו מקווים שברור לכם בצורה טובה יותר - מדוע יש לכך חשיבות עליונה.